Pensă microchirurgicală angulată cu dințișori multipli 1:2, lățime parte activă 0,8 mm, lungime 17,5 cm, hy-light® | Stoma

1.790,44 lei
în stoc
Pensă microchirurgicală angulată cu dințișori multipli 1:2, lățime parte activă 0,8 mm, lungime 17,5 cm, hy-light® | Stoma

Datorită formei părții active, sunt instrumente indicate în intervenții chirurgicale pentru a susține, manipula și îndepărta țesuturile moi, în special în microchirurgie.

Detalii:

• Parte activă micro (0,8 mm);
  • Parte activă cu dinți 1:2, micro cu un diametru de 0,8 mm;
  • Lungime totală: 17,5 cm;
  • Instrumentul eare partea activă angulată;
  • Mâner hy-grip, foarte ergonomic;
  • Din oțel inoxidbail medicinal;
  • Compatibilă cu reprocesarea automată în mașinile de spălat și termodezinfectat;
  • Complet sterilizabilă.

Noile instrumente din gama hy-light sunt:
cu 25% mai reduse ca greutate față de instrumentele clasice Stoma. Asta înseamnă o tactilitate sporită și anduranță crescută, chiar și la cele mai solicitante intervenții stomatologice;
corpul instrumentelor este prevăzut cu caneluri speciale. Acestea contribuie la o greutate optimă a instrumentului, dar facilitează în acelați timp curățarea și dezinfectarea eficace***.
tactilitate ergonomică, precum și un ghidaj sigur și precis al instrumentului în timpul manevrării;
suprafața specială a instrumentelor din gama hy-light este elegantă și reduce reflexiile luminii atunci când instrumentele sunt folosite împreună cu lupe sau microscop.

***caracteristicile efective de curățare și dezinfecție mecanică (într-o mașină automată de spălat și dezinfectat) au fost verificate de un laborator de testare independent și acreditat.

Instrumentele sunt folosite și recomandate de către personalități notorii ale stomatologiei internaționale:

Prof. Dr. Dr.
Anton Sculean, M.S.,