NOU: Autoclavele rapide Statim și mașinile automate de spălat și dezinfectat instrumente stomatologice Hydrim produse de Scican oferă conexiune 4G prin wi-fi

Coltene SciCan anunță cu bucurie faptul că echipamentele medicale Hydrim și Statim oferă acum opțiune de conectare wireless a unităților la rețeaua 4G. Acest lucru adaugă flexibilitate conectării prin cablu, deja existentă pe unitățile Statim și Hydrim.

Statim și Hydrim G4 wi-fi oferă o setare și o conexiune sigură la rețeaua 4G, fără complicațiile generate de încurcarea cablurilor în centrele de sterilizare.

Tehnologia inovativă a SciCan înregistrează și monitorizează în mod automat fiecare ciclu, 24/7, astfel încât munca anostă manuală de a trece pe caiet orice raport de spălare-dezinfectare și sterilizare să fie făcut acum în mod automat și fără erori. Înregistrarea exactă a informațiilor despre cicluri nu a fost nicicând mai facilă, simplă, fără efort și eficientă. Tehnologia G4 detectează erorile umane sau mecanice înainte ca acestea să vă coste bani și timp.

conexiune-wi-fi-scican-autoclav-masina
Conexiunea nu a fost nicicând mai facilă mulțumită asistenței de inițiere pentru Statim și Hydrim. Atunci când o unitate este pornită pentru prima dată, programul de instalare va rula în mod automat, într-o serie de pași afișați pe ecran pentru a seta conexiunea. După conectare, vă puteți bucura imediat de beneficiile rețelei 4G astfel:

  • Monitorizați datele despre cicluri în timp real;
  • Înregistrați instant datele despre cicluri;
  • Asigurați un management proactiv pentru echipamentele dumneavoastră;
  • Beneficiați de actualizări automate ale interfeței utilizatorului pentru dispozitivele dumneavoastră. 

Important! Prețurile pentru echipamentele Statim și Hydrim vor rămâne aceleași ca și până acum. Actualizarea cu conexiune wi-fi 4G nu va determina creșterea prețului pentru aceste echipamente medicale. Ne puteți contacta oricând pentru informații detaliate despre dispozitivele medicale din portofoliul Lant Dental.

Întrebări adresate în mod frecvent

1. Pot să folosesc în continuare conexiunea la internet prin cablu, dacă nu am acces la wi-fi?
Utilizatorii au opțiunea de a selecta fie conexiunea prin wi-fi, fie conexiunea prin cablu atunci când pun în funcțiune echipamentele. Acest lucru vă asigură flexibilitatea de care aveți nevoie în stabilirea conexiunii care vi se potrivește cel mai bine. Modalitatea de conexiune poate fi schimbată facil, în orice timp, în 3 pași simpli.

2. Ce se întâmplă dacă pierd conexiunea prin wi-fi? Voi pierde informațiile despre cicluri?
Toate informațiile sunt păstrate în memoria internă a unităților Statim și Hydrim. Chiar dacă se întâmplă să pierdeți conexiunea wi-fi, informațiile despre cicluri vor rămâne în siguranță și vor fi disponibile pe portalul web imediat ce veți restabili conexiunea la internet. Unitățile Statim și Hydrim ar trebui să se reconecteze automat o dată ce conexiunea wi-fi este restabilită. Adițional, unitățile Statim și Hydrim oferă o opțiune secundară de stocare a datelor despre cicluri, prin USB (card de memorie extern).

3. Am deja un autoclav Statim și/sau o mașină automată Hydrim. Pot să beneficiez de conexiune wi-fi pe echipamentul meu actual?
Conexiunea wi-fi este disponibilă pe dispozitivele medicale Statim și Hydrim începând cu data de 1 iunie 2020. Nu este posibilă opțiunea de conexiune wi-fi pe modelele anterioare datei de 1 iunie 2020.

4. Pe cine contactez dacă întâmpin probleme cu conexiunea wi-fi?
Ne puteți contacta oricând pe noi sau pe administratorul dumneavoastră de rețea.